THAILAND

Bilder från Thailand 2011! Det var helt magiskt där och jag längtar såååå mycket tillbaka!
 
Idag stannade jag hemma från skolan för hade ont i magen och illamående, har blivit lite bättre men mår fortfarande inte bra. Har legat och tittat på massa bra mysiga tjejfilmer, sååå mysigt!! Trodde det skulle regna idag men nu är det sol (?) konstigt haha. Ska fortsätta ligga i sängen hela dagen och titta på film. Gymmade så himla hårt igår, för 1h PW och sedan körde jag ben på det, snacka om skakig kroppen var efter det. Men så himla värt!! För er som undrar så har jag köpt ett halvårskort på Form i Knivsta. Är så motiverad nu och inget kan stoppa mig. Men idag så blir det en vilodag i och med att jag är sjuk. Men om ni har några bra tips på typiska Amerkianska tjejfilmer så får ni gärna kommentera. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback