SNACK

Hej bloggen! Hur mår ni? Jag mår iallafall toppen, förutom att jag saknar Emelie så sjukt mycket. Varit utan henne nu i 1 dag och jag mår redan dåligt, hon är lixom en del av mig och när hon inte är med mig så försvinner den delen och jag blir typ depp. Okej nej inte riktigt så, jag kan va glad utan henne men det är svårt för jag saknar henne så himla mycket. Vi är såååååå tajta just nu och det kommer vi alltid vara. Hon är verkligen världens bästa!! Imorgon kommer Felicia, saknar även henne stört mycket så ska bli så himla roligt att hon kommer. Vi ska till grönan någon dag också, blir toppen!!! Jag var faktiskt på Emelies landställe från i torsdag till igår, på yxlan! Hade ingen aning om att det fanns, men det var sjukt mysigt och fint där! Vi åkte ring, åt godis, solade, badade och hade det allmänt bra! För några dagar sen så fick jag en infektion i armen, den blev helt svullen, röd och varm. Så in till akuten blev det och fick medicin, jag hade rosfeber så ska äta tabletterna nu 3 gånger om dagen i 10 dagen. Funkar väl men dom är så jäääävla stora och äckliga att svälja!! :( men imorgon så ska jag träffa Sara, Axel och Jesper, vi ska väl bara äta glass och umgås typ! Saknar dom! Senare mot eftermiddagen så tar jag tåget till stan och möter upp Felicia. Så tar vi tåget hem sen och så! Är så sjukt taggad på allt just nu! Jag tänkte sätta på någon film snart, och sova lite sen. Min brorsa fyller faktiskt år idag, 18 år. Vill också fylla 18, 4 år kvar TAGGA. Så idag har det varit massa släkt här och firat honom. Nu ska jag sätta igång någon film, så hörs vi sen. Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback