SATURDAY

Igår hade jag och min syster fredagsmys med sushi, ben&jerry och idol. Myyyys!!
 
Hej finisar!!  Vaknade faktiskt ganska tidigt idag, kan inte sova längre än 10 på helgerna nu när skolan börjat.. det är väl bra att inte sova bort hela dagen men det är sååå skönt att verkligen sova länge. Jaja, när jag vaknade så åt jag frukost och åkte sen till gymmet med Emelie. Guuuud vad jag älskar gymmet, tycker det är såå kul och jag är sjukt motiverad. Tränat i snart en månad och har själv börjat märkt lite resultat iallafall, hihi!!
Åt precis en mozarella sallad och tänkte ha ansiktsmask och lite sånt. Senare ikväll så ska jag antingen vara hemma och ha sovaöver kväll med Emelie, eller träffa några andra vänner ute. Får se, är ganska trött och känner mest för att va hemma. Den här veckan har varit sååå jobbig i skolan. 2 uppsatser och 3 läxförhör. Gissa om det tar på krafterna. Är helt slut, därför det är sååå skönt att äntligen få slappna av nu i helgen. Ni som säger att 8an är jobbigaste skolåret har sååååå fel. 9an slår allt, sjukt mycket som ska göras och vill inte ens tänka på hur jobbiga nationella proven blir. Men det är väl bara att bita ihop, mindre än ett år kvar sen blir det gymnasium. Fast bara jag tänker på gymnasiumet så blir jag nervös. Jag vet verkligen inte vad jag ska gå för linje och göra med mitt liv. Det är så svårt, jag vet lixom inte vad jag ska göra med hela mitt liv när jag är 14 år.. Jaja, det ordnar sig. Just nu lutar med mest åt sam, ekeonomi eller kanske sam, utland. Jag ändrar mig nästan varje dag haha. Sen gäller det också att veta vilket gymnasium som passar en och så. Men blir väl att gå på så många öppet hus som möjligt och följa sitt hjärta. Det är jävligt svårt det här och nu skrev jag väldigt mycket om det här haha men aja. Går någon som läser också i 9an? Vet ni vilken linje och vilket gymnasium ni ska välja? 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej!Mormor har läst din blogg .Vi syns i morgon vill du ha dina kort som du fick när du var här sist men glömde dom .Ska jag ta med dom ?Kram på dej <3 <3

2013-09-28 @ 20:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback