BAREMINERALS

 
 
Idag efter frukosten så åkte jag till gymmet tillsammans med Emelie, vi körde ett sjukt hårt och jobbigt benpass. Sååå skönt nu!! När jag sedan kom hem så låg det på bilden över, inslaget på min säng. Gissa om jag blev glad? Mitt tog förra tog slut för ett tag sen, och jag verkligen älskar bareminerals. För er som inte vet, så är det en foundation fast i puderform och den är lätt och innehåller mycket mineraler vilket är super för huden. 
Har precis tagit en lång varm dusch och haft hårinpackning. Ska börja fixa mig snart och sen åka på 40-års fest med min familj. Det är faktiskt Emelies mamma som följer så det ska bli sjukt roligt!! Får se om jag sover kvar hos Emelie efter festen eller om jag åker hem. Men nu ska jag äta upp min lunch och börja fixa mig. Puss och hej!!

Kommentarer
Postat av: Michelle

VIll också ha bareminerarls haha :( <3

2013-12-18 @ 17:47:51
URL: http://michaanss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback