AYA NAPA

Bilder från Aya Napa.
 
Hej finfina bloggläsare!! Hur är det med er? Med mig är det bra. Förlåt för ingen bloggning alls på länge. Men jag har haft väldigt fullt upp. Nu när skolan börjat och så där. Och min dator har gått sönder så jag får blogga ifrån mammas ibland. Veckan har gått ganska fort. Jag har gått i skolan, gymmat och sen sovit. Igår gick jag, Josse och Emelie på bio, vi såg World War Z. Den var faktiskt över förväntnigarna. Innan så åt vi middag på Taco bar, sjuuuukt mysigt!! Idag ska jag ha en lugn dag, duscha och kanske ha ansiktsmask. Ikväll så kommer Emelies familj hit på kräftskiva, ska bli såååå gott med kräftor!! Nu har jag även fixat bilderna från Cypern så idag kommer det ut lite bilder därifrån! Men ni får ha en super dag så hörs vi senare. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback