TACOBAR

 
Tja bloggisseeen!! Hur är det med er? Med mig är det sådär, illamående, ont i huvudet och trött. Men tidigare idag så mötte jag upp Josse i stan. Vi gick och åt lunch på tacobar och snackade massor av girltaaalk. Sjuuukt mysigt och gud vad jag saknat den tjejen, vi har knappt träffats på hela lovet! Efter vi ätit klart så kom Axel och Jesper in till stan så gick vi 4 runt på stan, köpte ett solpuder då det jag har nu är slut. Vi köpte jordgubbar och satte oss vid ån och snackade! Sedan kände jag mig hängig och trött så jag åkte hem. Nu har jag bara legat i sängen och tittat på film. Mår dåligare nu faktiskt.. :( men hoppas det lägger sig. Nu ska jag sätta på The hunger games och få i mig någon middag. Puss på er! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback