SOMMARLOV

Tänk att det redan gått 3 veckor av sommarlovet. Det känns som om jag inte gjort alls mycket men när jag tänker efter har jag faktiskt hunnit med en del. På midsommar så följde Emelie med mig och min familj ut med båten till Arholma, där träffade vi några kompisar och det var verkligen hur mysigt som helst. Jag och Emelie har även köpt guldkortet på Gröna lund så vi har varit där 5 gånger tror jag, sjukt kul!
Sen i söndags så åkte jag till Herräng och sov hos Nathalie till i Torsdags. Där träffade vi massor av vänner, badade och tältade. Så sjukt mysigt och roligt att komma tillbaka till herräng på sommaren. Sen har jag och Emelie sovit över alla dagar på sommarlovet förutom kanske 7 nätter (?) . 
Men igår tog jag bussen hem från Hallsta och var i Uppsala halv 4. Då hämtade pappa mig, när jag kom hem så åt jag middag och sedan kom Emelie till mig och vi åkte till ica och köpte lite godis. Så tittade vi på film, hade ansiktsmask och var med Nicklas och Axel på kvällen. Idag vaknade vi runt 11, åt frukost och så har vi färgat ögonfransarna och fixat våra bloggar lite. Idag tänkte vi bara ha mysdag och titta på film och ta det lugnt. 
 
Vad har ni gjort på sommarlovet hitills? 

Kommentarer
Postat av: nicole kestola

fina bilder :D

2013-07-05 @ 22:41:43
URL: http://nikkki.se
Postat av: Linnea

jag har varit med kompisar, badat, solat och ska till spanien i 2 veckor om 5 dagar! :D

2013-07-06 @ 13:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback