I'M BACK

Hej!! Jag har nu bestämt mig för att börja blogga igen lite då och då. Men min dator har trasslat och det är ifrån den jag bloggar. Men nu är den fixad och jag har faktiskt saknat att blogga så jag kände för att börja igen. Jag ska försöka göra iallafall minst 4 inlägg i veckan men nu på sommarlovet är jag inte hemma hela tiden men då fixar jag mobilbloggar. Så nu ska jag bara försöka få upp statistiken igen eftersom den sjunkit enormt den stunden jag inte bloggat. Så jag hoppas att mina gamla läsare kommer tillbaka :) Jag ska berätta lite senare i några inlägg vad jag gjort hittills på lovet och vad jag ska göra frammåt. Ska även tipsa lite om produkter och sånt. Men nu ska jag umgås lite med Nathalie innan jag ska åka hemåt. Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback