GRÖNA LUND

 Hej finisar!! I förrgår mötte jag och Emelie upp Nadja i Uppsala så gick vi runt lite på stan och åt sedan chinabuffe till middag och köpte massa godis till kvällen. Så badade vi jaccuzi hos mig och kollade på skräckfilm och sen somnade vi skrattandes. Jättebra kväll!! Och igår så åkte Nadja hem och jag och Emelie åkte mot grönan för att se Kesha, hon var såååå grym och gud vad roligt det var!! Vi kom hem runt kl.11, då tittade jag på film och somnade. Idag har jag tvättat mina sminkborstar och målat naglarna. Ska bara ha en mysdag idag med lite fix och sen ikväll så jag jag och min familj hem till emelies familj och äta middag !! Mysigt! Men nu tänkte jag ta en dusch och börja fixa mig lite. Puss!!

 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack! :D det är bara bra med mig, hur är det själv?

2013-07-08 @ 20:59:42
URL: http://jenniifersjo.blogg.se
Postat av: jjohannaagrahn

Sv: ja jag älskar jordgubbar! Det är toppen! Hur är det själv? :)

2013-07-09 @ 00:13:29
URL: http://jjohannaagrahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback