DENIM

Nya shorts, Hm - 249kr 
Hej på er!! Förlåt för dålig uppdatering men mitt minneskort till min systemkamera gick sönder och har därför inte kunnat fota något nytt till bloggisen!! Men idag så var jag och Victoria i stan, fikade och shoppade. Så då  passade jag på att köpa ett nytt minneskort! Köpte även shortsen ovan, en tröja och ett iphone klistermärk.
Nöjd med allt! Imorgon så ska jag till Elin och Nathalie i Herräng, sova över där och träffa massor av vänner! Sedan på Lördag så ska jag och min familj ut med våran båt och på Söndag så ska vi troligtvis hämta upp Felicia så ska hon följa med ut i några dagar. Vi ska (som det ser ut nu) vara ute till på Onsdag. Då blir det hem och packa inför Greeeeece och sen drar vi !! Är så sjukt taggad och spänd!!!! Sen efter Grekland så har jag bara 2 veckor sommarlov kvar hemma för sista veckan så åker jag till Cypern och kommer hem samma dag som skolan börjar igen :( Sjukt hur fort sommarlovet går när man tänker efter, tiden bara rinner iväg och likaså kvällarna. Jag kan sitta vid klockan 10 och tänka att jag ska gå och lägga mig snart, och få en tidig kväll men nästa gång jag tittar på klockan så är den typ halv 1 (!!!). Vart tar tiden vägen?! Men nu ska jag faktiskt bara packa lite till och sen titta på någon bra film. Jag kommer som ni förstår kanske inte kunna blogga när jag är ute med båten men jag ska fixa några tidinställda och sen kanske jag slänger in något mobilinlägg också. Men ni får ha det så bra så länge!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback