BLOGGAR JAG LÄSER

Har fått frågor om jag kan tipsa om några bra bloggar som läser och visst kan jag det!!
1. 
WWW.ANDREAVIKTORIA.BLOGG.SE
Hon bloggar om mode,träning, vardag och mycket mer. Allt man vill läsa om helt enkelt.Tycker om hennes blogg jättemycket och har läst den ett tag så den rekomenderar jag verkligen!!
 2.
WWW.BIANCAS.NU
Hon bloggar om sin vardag, mode, foto och musik. Hon tar jättefina bilder och är sjukt fin hon också! Ett stort tips!!
 3.
WWW.NICKYS.SE
Hon jobbar som modell och skådespelar ibland. Hennes blogg handlar mycket om mode & vardag. Hon reser även väldigt mycket. T.ex just nu är hon i Italien. Så då får man följa med på hennes resor och det är alltid så kul att läsa hennes blogg. Verkligen min favorit!!
 
Sedan läser jag även Kenzas,Kissies,Annicas,Marcelos,Blondinbellas och Paulas. Men dom vet nog dom flesta redan om. Men hoppas ni fick lite fler bloggar att läsa nu ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback