ALLMÄNT

/här ser ni hur håret blev/
Hej!! Igår kom jag hem från den lilla "båtsemestern". Vi hade jättemysigt och Felicia följde ju med. På kvällarna så träffade vi kompisar och på dagarna gjorde vi lite allt möjligt. Men på hemvägen från båtplatsen så hoppade jag av i Uppsala på min systers frisörsalong, jag färgade utväxten och även lite ljusare, supernöjd!! Efter det så köpte vi hem ben&jerry och tittade på film, cozyyy. Idag då? Jag vaknade runt halv 11 och gick ut och solade och åt frukost, men solen försvann snabbt så jag gick in och fixade lite i rummet och garderoben. Ska snart duscha och börja packa lite till Grekland, åker ju faktiskt om bara 2 dagar. Så bloggen kommer ju inte hålla igång riktigt. Jag kanske fixar nått tisinslällt men jag kommer inte blogga där nere. Dels för att jag inte tror jag kommer ha tillgång till internet och sen vill jag komma ifrån allt internet och bara njuta av att vara i Grekland med min bästavän! 
Men jag hoppas att ni har en riktigt bra dag så hörs vi, puss!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: hanna♥

Åh gud så fin tröja, vart har du köpt den?♥

Svar: tack så jättemycket!! Köpte den på Holmlunds i Uppsala ! Kram
tildalorhammers.blogg.se

2013-07-30 @ 13:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback