JUSTIN BIEBER KONSERT IMORGON

Hej fina ni ! Förlåt för ingen bloggning men jag har inte haft tid eller inspiration att blogga men i veckan hade jag bara skola, ett prov och så. Sen i Fredags efter skolan så åkte jag och Emelie in till Stockholm så köpte jag hunters, blanka svarta och jag är helt kär. Så himla sköna dom är ! Sen i Lördags, igår alltså. Så åkte jag till Felicia så på kvällen träffade vi Ebba, Daniel, Oskar och Crille. Vi var först inne och titta på film sen gick vi ut ett tag och så. Sen idag så först tog jag och Felicia det lugnt, och så. Sen gick vi ut och så träffade vi Ebba och Mickis och sen kom Daniel, Crille, Oskar, Rasmus och Filip. Så vi satt och snacka, åkte moppe och sånt. Sen så åkte jag hem och nu sitter jag och lyssnar på massa Justin låtar och taggar till Justins konsert. Helt stört att jag ska se honom live imorgon. Jag får typ panik nu och får nästan glädjetårar. Jag har väntat i flera månader nu och imorgon är äntligen dagen jag ska få se han. Jag kommer bli heeeeelt crazy. Men nu har jag raderat typ alla mobilbilder från 1800 bilder till 340 bilder. Så nu kan jag filma och fota hur mycket som helst. Men nu tänkte jag göra klart min uppsats om praoen eftersom den ska vara klar imorgon, egentligen för någon vecka sen men jaja.. Men jag hoppas ni haft det jättebra och gud vilket skönt väder ute!! Puss

Kommentarer
Postat av: stina liffner

Biljeterna måste ha varit dyra.
Hoppas du får kul!

2013-04-24 @ 15:47:12
URL: http://stinasmusikhemsida.blogg.se
Postat av: Julia Wisniewska

Hej, allt bra idag?:D
KRAM.

2013-04-28 @ 16:21:14
URL: http://JuliaWisniewska.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback