BLÅBÄR&HALLON SMOOTHIE

Smoothie är så himla gott! Pefekt mellis. Det är så roligt att man kan blanda i nästan vad man vill i den. Jag tar oftast hallon & blåbär i min.


Hejsan! Jag kom hem för ungefär en halvitmme och har fixat smoothien som ni ser ovan.
Haha ni ska bara veta vad som hände nyss. Vi har larm på vårat hus så vi larmar när vi går ut från huset och när man kommer hem. Så kom jag hem, tänkte inte ett dugg på att det skulle vara larmat. Gosade med hundarna, släppte ut dom på tomten, gjorde smoothie. Så ska jag gå till vardagsrummet och titta på tv. Så ba börjar det tjuta i hela huset, haha så ringer dom från larmcentralen och jag svarar som fjån ba " hej.." haha åh herregud. Typiskt mig. Iallafall, igår kom mina föräldrar hem från Irland så hade dom köpt ett jättefint linne till mig som jag tänkte fota nu. Så bilder på den kommer upp snart! Puss.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gott det ser ut :)

2013-04-12 @ 05:11:23
URL: http://twizzdream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback