9 APRIL

Hej på er! Förlåt för att jag inte bloggat på 3 dagar men jag var ju somsagt på träningsläger och var helt slut när jag kom hem. Jag hade det iallafall jättebra men det tog på energin. Igår gick jag hem ifrån skolan pga jag kände mig trött,hängig,förskyld och ont i huvudet. Så hela dagen igår tillbringade jag i min säng. Stannade hemma idag med då jag inte känner mig helt frisk. Så jag gjorde bananpannkakor till frukost, mums. Jag tänkte börja med en sån här 30 dagars lista. Då jag skriver om en rubrik varje dag i 30 dagar. Så jag kommer igång med bloggen och ni lär känna mig bättre. Så jag ska leta upp någon bra lista. Fick en fråga om vem som hade gjort min design och det är jag själv som gjort den. Jag gör gratis designer ibland när jag har tid så om någon är intresserad så är det bara att höra av sig. Men nu tänkte jag sätta igång en film, tror det blir " so undercover " har ni sett den? Vad tyckte ni ? Jag har iallafall hört att den ska vara bra! Vi hörs senare, puss!
Bild på hur mitt hår blev efter färgning och klippning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback