förlåt för dåligt update

förlåt ! Igår satt jag i minst en en och en halv timme och försökte göra videoinlägg, haha men imorgon kommer jag troligtvis göra ett videoinlägg ! Men då får ni också bli bättre på att kommentera ? 
Aja, idag har jag iallafall varit i skolan. Maten smakade bajs och jag var fett trött hela dagen.. Fortfarande väldigt trött och jätteont i halsen och täppt i näsan. Så himla jobbigt ! Men jag ska inte klaga för jag åker ju till Turkiet på Lördag ! Ska bli såååååå skönt. Planet går runt 4 på eftermiddagen. Jag kommer somsagt inte blogga så himla mycket men ska försöka så gott jag kan. Men på instagram kommer jag vara aktiv varje dag ! Så följ mig gärna där @tildalorhammer. Men nu borde jag tog försöka trycka in spanska och engelska glosorna i hjärnan som vi har till Torsdag. Kan 5 engelskaglosor av 18 och kanske 2 av 25 i spanskan så lär nog plugga lite! Ha det bra, puss hej !
Min fina bästavän !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback