Tacobar med bästa tjejerna

Hej! Idag så vaknade jag runt 11. Så då åkte jag och Victoria in till Uppsala runt halv 1. Så tog vi en promenad i stan och drack en chailatte. Så sjukt mysigt, det var rätt skönt i början faktiskt medan solen lyste. Sen försvann den ett tag och då blev händerna isbitar. Men sen så åkte vi och köpte en reflexväst åt Charlie och handlade lite. 
Sen när jag kom hem, fixade jag mig lite och så hämtade Esther upp mig och så åkte vi till tåget till Uppsala.
Så när vi kom in gick vi till Tacobar, beställde mat och pratade och skrattade, har haft en kanonkväll med mycket skratt! Imorgon så måste jag vara i kyrkan klockan 10.00 och hämta en bibel. Asså jag orkar inte.. sämst. Jaja, sen så ska jag, mamma och min syster shoppa lite. Behöver jeans, skor, några tröjor. Jag skulle köpt en jacka men den är slut i min storlek, så ska köpa den i veckan istället. Men nu så ska jag lyssna på musik och fixa min och josephines blogg. Ha det bra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback