Myskväll med tjejerna

Hej. Har ni haft en bra dag? Det har iallafall jag. Efter skolan åkte jag hem, fixade mig lite och sen fick jag skjuts till Esther så hämtade Bea upp oss och så åkte vi till Uppsala, gick till bion, hämtade ut biljetterna. Sen så gick vi till China garden, åt, pratade, skrattade. Sen efter så gick vi och köpte godis och gick mot bion. Fyfan vad den var läskig. Vi tittade på paranormal activity 4. Haha, shit jag har aldrig skrikit så mycket till en film. Haha, men bra var den. Så efter tog vi tåget hem och jag kom väl hem för en timme sen ungefär. Men jag ska försöka fixa ordning min och josses blogg och så där. Imorgon så ska jag sova ut och sen runt 5 ta tåget in till stan och äta middag med tjejerna i stan och fira Josse. Mysigt ! Men jag ska lyssna på musik och så. Ha det bra, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback