Min bästavän.

Jag satt och tänkte på allt som du och jag har gjort, och jag insåg vilken bra vän jag har fått. Vilken tur jag har. Det är inte många som har en sån vän som dig. Jag vill tacka dig allra bästavän för alla gånger du ställt upp för mig, funnits där och hjälpt mig att stå upp när det har varit jobbigt. Du har stått upp för mig och du är verkligen värd allt i hela världen. Allt du och jag har gått igenom är det bästa. Utan dig så skulle det inte vara värt att gå upp och gå till skolan. Det skulle vara meningslöst. För det är med dig jag skrattar och är lycklig. Jag hoppas med hela mitt hjärta att vi aldrig tappar kontakten. För du betyder alldeles för mycket. Du betyder allt för mig, det är med dig jag kan vara mig själv och prata ut om jag mår dåligt. Du är så otroligt bäst. Tänk att jag flyttade till samma plats som du. Att av alla personer som lever så hittade jag dig? Är inte det lite konstigt. Att jag hittade en person som passar så himla bra till mig. Hade jag inte träffat dig hade allt varit annorlunda. Vi har lärt känna varandra och blivit så tatja så fort. Redan efter en vecka jag hade känt dig så kändes som att vi hade känt varandra hela livet. Jag lämnar dig aldrig. Du vet att om du är ledsen så är det bara att ringa mig så kommer jag på direkten. Känner du inte för att prata så finns jag alltid ett sms ifrån. För det är precis en sån vän som dig alla vill ha. Alla skratt, minnen och tårar jag delat med dig. Allt är obeskrivligt. Du är bäst och jag hoppas du tar åt dig av det jag skriver för det kommer verkligen ifrån hjärtat. Min bästavän, jag älskar dig Josephine Haglund. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback