Imorgon är det fredaaaag

Hej, hur mår ni ? Jag mår iallafall bra men är sjuuukt trött, har vairt det hela dagen. Var på konfirmartion till 8, åt och så har jag fixat Feliciasblogg. Det blev rätt bra. Jag hade biologiprov idag, det gick rätt bra. Sen så sa min mattelärare också att mitt matteprov var rätt så bra. Så det var väl bra, men imorgon äre fredag, så sjuuukt skönt.
Har saknat dig, fredag. Men imorgon så ska jag, esther, bea och rebecka in till Uppsala och titta på paranormal activity 4. Kommer bli grymt, fast jag kommer bli så jävla rädd. Men jag ska nog prata lite med Felicia nu och sen gå och lägga mig och titta på tv. Kommer somna direkt, men jag hoppas ni har haft en bra dag. Puss 
gammal bild på mig och felicia.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback