Godmorgon

Hej. Förlåt för att bloggen suger, men det är inte ens roligt att blogga när ni inte ens kommenterar? 
Ni får börja göra det så blir det roligare för både mig och er med bloggen. Jaja, idag har jag biologiprov. Så igår pluggade jag häcken av mig, nej men seriöst. Vi får se hur det går, eftersom jag missat massa genomgångar när jag var i turkiet kommer jag antagligen inte kunna alla frågor. Men vi får se, helt enkelt. Idag äre konfirmation. Så efter skolan så går jag med Josse hem så tar vi bussen dit sen. Kommer väl hem runt halv 7 ? Eller jag vet inte när den slutat. Imorgon så ska jag och tjejerna gå på paranormal activity 4. Innan skulle vi nog äta på china garden. Jättemysigt ! Sen på Lördag åker vi in till Uppsala och äter middag någonstans och firar Josse som fyller år på Tisdag. Det ska bli najs, på Söndag så ska jag upp vid 10 för att åka till Kyrkan och hämta min bibel, KUL ! Sen ska jag och mamma in till stan och shoppa lite, jeans och lite tröjor och kanske även någon jacka och skor. Det ska bli najs. Sen har jag inte riktigt något planerat. Eftersom det inte gick och åka till Hallsta nu för Mickis kunde inte sova över. Så då skiter jag nog att åka dit, men ska höra med Nadja också. Om vi skulle träffas. 
Sen ska jag träffa Jonna någon dag och kanske även Moa. Kommer väl sova över med Josse också någon dag. 
Sen nästa fredag så ska jag och Josephine troligen åka in till Stockholm och shoppa lite. Men jag ska gå och fixa mig nu och äta. Min mobil är inne på lagning just nu, för jag tappade den i marken och spräckte upp hela skärmen så pappa lämnade in den igår och skulle egentligen fått tillbaka den igår men dom hade tydligen behövt min kod, haha för att kolla så skärmen funkade till allt osv. Så då får jag den idag istället.. ( så himla jobbigt, vill alltid se vad klockan är typ) Men då vet ni det, eftersom jag inte är inne på instagram, kik, facebook ( ibland på datan ) och sms. Men ni får ha en så bra dag, puss hejdå 
Haha, lite morgonhumor.

Kommentarer
Postat av: Anna

Forstätt skriva hittat din blogg genom en kompis till dig känner dig inte men kul att se hur dina dagar är. :) Du har säkrt mer statistik än vad som skrivs i kommentarer. Så fortsääätt

2012-10-25 @ 19:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback