UTNYTTJAD

Ja, rubriken får säga sitt. Kag är inte på bästa humör heller just nu. Massa skit, men jag ska inte tänka på det. Och vara med mina riktiga vänner, som finns där och är bäst. Känns endå skönt att det här kom tillslut, har vetat väldigt mycket hon sagt bakom min rygg som jag försökt blunda för, så det är på något sätt endå "skönt" att få veta sanningen efter alla lögner. Jag förlorar hellre en falsk vän än att behöva leva med att en "vän" som pratar skit bakom min rygg.
Man lär sig av sina misstag, nu ska jag bara hålla till, till mina riktiga vänner. Som jag älskar till månen och tillbaka 693837472712747 gånger. Förlåt för att jag skriver allt det här till er, men jag vill bara få ut allt. Men om man bortsker ifrån allt dåligt idag så var det en okej dag, Josse var inte där så den var inte lika bra som den brukar. Men men, har träning ikväll. Ska bli skönt, men jag hoppas iallafall att ni har haft en bra dag. Puss hej


Kommentarer
Postat av: . Du vet vem jag är.Om du tittar på texten nedan





Saknar dig Tilda..

Jag saknar allt med dig,tänker på dig varenda dag.

Våra minnen är det bästa jag vart med om.

Jag saknar dig så mycket så jag spricker.

Det är därför jag har bestämt mig att kanske förlåta dig,för jag orkar inte gå en dag till utan dig vid min sida.Kommer du ihåg vad vi sa ?vi föralltid../den du förut kunde offra allt för,den som saknar dig oerhört.Hon som vill vara med dig, vid din sida.Iloveyou i always do.Kontakta mig på facebook om du vill något.ps.mina inetsialer F.w < 3

2012-05-28 @ 16:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback