LISTA

Senaste :

Låt du hörde: The A Team

Film du såg: Paranormal activity 3

Mat du åt: Grillat

Kram: Josephine!

Puss: Rockkyyy

Känslan: Trött

Bråk: Vet inte.

Resa: Thailand!

Glädje: Vann matchen ! ;)

Längtan: Efter han

Dröm: Att jag och josse åkte någonstans och josse dog och jag sprang runt och skrek : min blogg heter www.tildalorhammers.blogg medans alla där dog.

Personen du träffade: Mammiis

Person du pratade i telefon med: Josse

Personen du fick sms av: Jossse

Gången du var utomhus: Matchen

Gången hela din familj åt middag tillsammans: nyss!

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Både och. Nej men asså.

Hamburgare eller pizza: Pizza

Kött eller fisk: Kött!

Hund eller katt: båda!

Aftonbladet eller Expressen: inget

McDonalds eller MAX: Donken

Vin eller Öl:

Charter- eller skidsemester: Charter ( nu vad det är.. ;) )

Sverige eller Utlandet: Utlandet, VÄRME.

Sport eller nyheter: Nyheter,

Hockey eller fotboll: Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: SPelar ingen roll !

Sommar eller vinter: Sommar!!!

3 saker du inte kan äta?
fisk.
bajs.
ketchup !

Tre saker som gör dig glad
mina fina vänner, min familj och han.

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- SKRATTAR


Kommentarer
Postat av: Klara

Charter e typ utomland semester<3 puss

2012-05-06 @ 07:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback