LISTA

När vaknade du imorse?
Svar:
kvart i 7.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Somna om

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Josephine, snackade om allt.

Vilket humör är du på?
Svar:
Trött..

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Onepiece.

Har du ont någonstans?
Svar:
Ja i mina handleder. Tror jag kommer dö snart.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
bajs

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Har ingen lön, tyvärr.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
En klubba

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Facebook sen bloggen.

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Kolla på film, sen sova.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Olika.

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
Ingen aning. Haha, den suger. Men är glad att det finns folk där ute som ändå läser! Puss till er.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Tränade, men nu så har vi bytit dagar. Tränar nu mera på måndagar & torsdagar.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Ja, för mitt otroligt fina hår som ser ut som en sophög, har inte fixat det idag.

När fotade något senast, och vad?
Svar:
För någon timme sen, min hund.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
nej

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
Min mobil.

Vad tror du att klockan är?
Svar:
Kanske typ 6, haha oj den var halv 8.

Vad borde du göra idag?
Svar:
plugga,

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Onepiece,

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Justin bieber, VILL DU GIFTA DIG MED MIG ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback