30 MAJ 2012

Tja och förlåt för dålig uppdatering, men igår hade jag absolut ingen blogglust. Åkte in till gränby med Mamma och Victoria. Sen fick jag så himla ont i halsen och ont i huvudet och lite feber. Så somnade typ 10. Men när jag vaknade hade jag ingen feber, bara ont i huvudet och halsen. Men jag klarar mig. Idag går vi till tio i 3. Efter skolan ska jag inte göra någonting. Hahha foreveralone, nej men aa. Och imorgon har jag träning och på fredag ska jag på Kevins studentfest. Fettt najs. Och om 12 dar har jag sommar lov. Men nu ska jag mysa med hundarna som står här och gnäller. Ha en bra dag allihopa så ses vi efter skolan. Puss hej

Kommentarer
Postat av: Felicia :D

Hjälpa mig med min desgin? :3

2012-05-30 @ 13:43:23
URL: http://dreeamerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback