SOME DIE YOUNG

Hej på er finisar! Åh vad jag längtar till nästa fotbollsträning. Nu när jag köpt massa nytt och grejer ! Tränade även inte i fredags ang. min tå. Men den är på bättringsväg. Under kvällen har jag kollat på gladiatorerna och smsat och grejjat.
Taggar tills imorgon då jag drar till Sofia på Lidingö. Sover där tills på Tisdag så vi kommer ha det fett roligt! Längtar!
Jag kommer vara där runt 10 imorgon för mamma och pappa skulle iväg så dom kunde bara skjutsa mig dit då. Orkar inte ta tåg. Men aa, jag tar med mig datan så bloggningen kommer väl antagligen vara som vanligt om inte internet trasslar.
Det borde det inte göra. Jag bloggar innan jag åker om jag hinner. Annars blir det av när jag kommit fram. Eller senare när jag har tid. Jag är så himla taggad!! Men ja. jag hör väl av mig senare. Nu ska jag skicka över Josephines efterlängtade bilder jag aldrig orkat skickat. Men nuså.
Kram

Sexiga fötter du har Maja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback