5 STYCKEN JAG SKRIVIT OM.


Julia Norèn.
Du är jättesnäll och snygg. Det roliga är att du är min kusin. Men jag känner inte dig så jättebra. Vi har inte träffats på jättelänge. Men vi får ses snart. Kram!!





Josephine Haglund.
Bästavän. Tänk att jag flyttade just där du flyttade för 2 år sen. Haha det är coolt.
Nej men, jag lovar att du blev jätteglad nu.
Hahha, men aa du är iallafall bäst. Haha, våran klass hatar oss för att vi skrattar på alla lektioner. Men det kan vi ta.




Viktor Brinkheden.
Du är jättesnäll & så. Har typ snackat några gånger med dig. Och typ på skype.
+ att du är snygg ;)
Men vi lär ju ses i sommar.



Jonna Jacobsson.
Åh du är så himla söt. Haha. Jag kommer ihåg när vi träffades första gången, haha vi ba aa hej..
Sen har vi träffats rätt mycket och sovit över och skrattat och gjort massor.
Saknar dig. Vi får ses snart?!



Vilma Månström.
Du verkar vara en väldigt snäll tjej. Som jag skulle vilja lära känna bättre. Du är jättesöt också.
Vi får ses någongång ! :)



Evelina Colin.
Du verkar verkligen vara jättesnäll! Vi har typ träffats en gång ! Vi pratade lite och så där. Men skulle vara kul att träffas mer! :)

GJORDE 6 STYCKEN. GULLIG SOM JAG ÄR.


Kommentarer
Postat av: Evve

Tack så mycket! :D DSM ~

Absolut! Det vore skit trevligt :P

2012-03-29 @ 21:08:30
URL: http://lifeofevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback