Lista

1. Vad är ditt mellan-namn? Emmy

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Hanna eller Matilda

3. Är du i ett förhållande nu? vet inte

4. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja

5. Vem vet mest om dig? Jag själv.

6. Vad gör du på fredagskvällar? Är med mina vänner.

7. Bästa filmen du någonsin har sett? Titanic <33333333333

8. Har du haft sex med fler än 5 personer? nej

9. Har du någonsin varit full? nej

10. Har du testat droger? inte det hellr

12. Röker du? usch nej

13. Snusar du? haha nej

14. Saknar du någon just nu? gör jag väl

15. Hur mår du idag? Bra

16. Hur många tabletter tar du dagligen? 0

17. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Inte vet jag

18. Bästa minnet från sommaren? Alla gånger jag var med Felicia W

19. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Thailand

20. När var du där?  Januari förra året

21. Är du rasist? nej

22. Har du helt svenskt ursprung? nästan

23. Om nej, vart kommer du ifrån? - min farmors pappa är norsk

24. Föredrar du svenska eller utländska killar? båda 

25. Ser du fram emot någonting just nu? jaaaaaaaaa

26. Sköter du skolan?  gör jag väl

27. Vad hade du för betyg förra terminen?  inte fått något betyg-

28. Vad är det bästa du fått på ett prov? -

29. Vilket ämne var det? -

30. Har du fått ig på ett prov?  -

31. Har du spelat/spelar du i ett band?  nej

32. Anser du dig vara intelligent? haha njaa

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Då man var liten

36. Vilken va den värsta tiden då? Vintras..

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? vet inte vad psyksikt är..

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? inte skärt mig.

39. Har du haft sömnproblem? nej

40. Hur ofta gråter du? händer väl ibland..

41. Vad gör du när du mår dåligt? Tänker

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Josephine

43. Vilken klass går du i nu? 7an

44. Vilken skola? Alsike

45. Har du varit otrogen någon gång? nej

46. Har någon varit otrogen mot dig? nej

47. Är du stolt över dig själv? nja

48. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Ingen aning faktiskt

49. Vad får du ofta komplimanger för? Mina ögon.

50. Har du lätt att få folk att skratta? haha jora ;)

51. Cider elller öl? cider

52. Har du några talanger? jag kan sjunga med stängd mun. slå den ni!

53. Vet du om någon är kär i dig? va?

54. Vem fick du sms av? Jesper

55. Vad står det i ditt senaste sms? Imorgon? ;)

56. Hur lång är du? 1.66

57. Hur mycket väger du? . 

58. Vilken storlek har du på kläderna? S

59. Har du svarat ärligt? ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback