GÅRDAGEN


Först gick jag upp runt 8. Sen skjutsade min syster mig till tåget. Så mötte jag upp Josse där. Så väntade vi på tåget. Så kom det. Då åkte vi till upplandsväsby och där böt vi till pendeltåget och gick av i stockholm. Så gick vi till Sergelstorg och tog spårvagen till Gröna lund. Köpte biljetter och spang in dit. Så åkte vi Twister först av allt. & sen Insaine. Sen åkte vi typ allting och hela jävla dagen så gick Josse och tjatade om Frittfall och jag sa bara nej hela tiden. Sen åkte vi Uppskjutet. Så direkt efter Josse ba men nu kan vi åka Frittfall så sa jag ba mm och gick dit och så åkte vi. & påväg upp fick jag panik men haha det var kul. Efter kände man bara hur allt i kroppen skadade. Haha. Sen åkte vi insaine 14 gånger upp & ner, ner & upp. Sen vid halv 10 så tog vi spårvagen till Sergelstorg tillbaka och tog tågen hem. Dagen var riktigt bra!  Bilder kommer sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback