ÄNTLIGEN HEMMA!

Hej & förlåt för verkligen dålig uppdatering. Men jag har varit ute med båten sen i torsdags. Vi åkte till Arholma som vi gjort i 3 år nu. Vi kom fram kanske vid 7. Då satt vi bara på berget och pratade och kollade på solnedgången. Dagen efter var det ju midsommar. Då gick vi upp, åt lite lunch och gick vidare ner till midsommarstången. I samma sekund fick jag ett sms av Denise, då var hon också där. Med din pojkvän. Så då träffade jag henne Albin och Rasmus. Sa hej till dom och gick sen. Så grillade vi. Vid kanske 8 mötte jag upp Denise, Albin, Rasmus, Simon, Patrik och någon jag inte kommer ihåg namnet på. haha... Så satt vi och snackade lite. Sen så blev det så himla kallt så vi gick in till Rasmus båt och spelade kort. Haha, Sen cyklade vi till Simon och kollade på film. Sen så gick jag hem så satt alla där och pratade ett tag. Sen så gick vi & la oss. Idag vaknade jag vid 11. Åt och sen åkte vi hem. Så kom hem nyss.Min helg har varit grym, har ju träffat massa nya vänner! Men nu ska jag kolla runt lite & skriva med fina vänner. Ha det ¨bra så hörs vi snart! Nu kommer jag blogga som vanligt igen ! 
 
Bilder ifrån helgen !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback