24 JUNI 2012

Hej på er! Imorse när jag vaknade så fixade jag mig, åt och sen åkte vidare mot uppsala med mamma & vicotoria.
Så gick vi lite i djuraffärer. Sen åkte vi till ett cafè och fikade. Sen åkte vi till gränby och shoppade lite + handlade mat. Sen åkte vi hem. Så blev en rätt lång dag. Direkt när jag kom hem så gick jag en promenad med hundarna. Åt och satte på nitar på mina shorts. Asbra vart det ! Bild kommer. Så jag har inte kunnat blogga förrän nu. 
Imorgon så ska jag möta upp Jonna i stan. Sen åker vi hit och har det skoj. Så sover hon över här också. Josse kanske skulle vara med också. Vi får se. Sen på Onsdag åker jag och Josse till grönalund och röjjer. Fan vad najs! 
Men nu ska jag göra te och sätta på någon film kanske. Ha det bra, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback