SOMMARLOV

Hej på er. Hoppas allt är bra med er ? Med mig är iallafall allt toppen ! 
Linnea kom ju hit och vi köpte pizza och gjorde massa saker. Sen åkte vi och shoppade dagen efter. 
Lägger upp bilder när jag får tid. Sen i förrgår så träffade jag Josephine på kvällen. Saknat henne så grymt mycket ! Vi träffade Benna & Jakob typ ett litet tag. Sen åkte jag hem, kollade på film och somnade. 
Igår så städade jag rummet & var på träning. Efter träningen så åkte jag och Emelie hem till mig, jag duschade och packade. Sen åkte vi hem till henne och sov där. Hade grymt kul ! Idag har vi kollat på skräckfilm, haha på dagen eftersom vi inte vågade på kvällen ;) Sen typ solade vi lite och sen åkte jag hem, åt middag och åkte på träning. 
Imorgon ska jag städa min garderob och kolla igenom vad jag ska ha kvar osv. Sen ska jag på träning. Sista träningen inför forward cupen. Är sååå sjukt taggad till den ! Kommer bli så himla grymt ! Men nu ska jag dricka te och sen sätta igång någon film. Åh, nu kom jag på... började ju städa min garderob innan träningen och efter så stannade jag i typ 2 timmar med Johanna, Rebecka, Carro och Elin. och nu är det fullt med kläder på golvet. Fan, haha fixar imorgon ;) Puss hej
Svensk sommar, ellerhur ? ;)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hejhej, tack! :) Jo fint här. SJälv då? =)

2012-08-01 @ 15:47:16
URL: http://cemys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback