I'M BACK

Hej på er fina läsare. Även fast jag inte bloggat i ungefär 2 veckor är det många som läser min blogg. Så himla roligt att se. Jag har varit med Nathalie och Elin i Herräng i ungefär 2 veckor. Vi har haft det sjukt kul & bra. Träffat massa nya vänner runt om i landet och så där. Jag åkte hem i onsdags. Packade, städade rummet och njöt av att vara hemma. Idag så har jag bara tagit det lugnt och packat sista sakerna. Åker nämnligen iväg imorgon. Vi har ju en motorbåt. Förra året skulle vi åkt till Trosa men det blev trassel och ändringar. Men i år så ska vi dit. Mamma fick semester idag och pappa för ungefär en vecka sen. Så han tog båten ner till Stockholm med en annan familj vi åker med som har en egen motorbåt såklart. Så dom har legat i wasa hamnen och djurgården. Jag och Mamma tar tåget mot Stockholm runt 09.20 imorgon. När vi kommer dit så åker vi mot Södertälje. Det var på den här resan Josephine egentligen skulle följt med. Men hon fick ändringar och kunde inte. Mina syskon följer inte heller med då dom är 18 & 16 år. Men ska faktiskt bli rätt skönt och bara koppla av. Dock har den familjen vi åker med en tjej som gick i min skola (96a) så jag och hon är ju. Kännt varandra i flera år nu faktiskt ! Idag är det bara jag, min syster och mamma hemma. Så vi ska göra lite mysmiddag och kolla på film ikväll. Mys ! Men jag kommer blogga ikväll och imorgon. Ska verkligen försöka blogga nu när vi är ute med båten. Fast det är lite svårt eftersom internet kanske går lite fram och tillbaka ute på vattnet. Men somsagt så ska jag försöka så gott det går. Hoppas ni har en bra sommar. Vädret är ju lite skumt, ena sekunden regnar det och i den andra strålande sol. Men får hoppas på att det blir bra väder. Inte så kul & åka båt om det regnar, åskar eller blixtrar. Men vi hörs.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback