I'M BACK !

Hej finisar ! Nu är jag tillbaka efter en två veckors lång båtresa. Jag och Mamma hoppade ju på i Stockholm & så åkte vi och sov i några hamnar här och där. Målet var ju Trosa så vi åkte dit och stannade 3 dagar. Jättemysigt ! 
Så har vi stannat på olika hamnar som sagt. Kom hem idag. Min familj ska fortsätta åka till Söndag. Men min syster ska iväg till Gotland med sina vänner. Så jag ska passa hennes lilla hund. Jag har haft det urmysigt ute på båten. Skönt att komma ifrån allt. Imorgon så kommer Ellinor och Matilda hit och sover över. Sen på Lördag kommer Linnea hit. Vi ska gå på stan och sen äta på stan. Mysigt ! Sen på Måndag, Tisdag & Onsdag har jag träningar fram till cupen som är på Torsdag i Örebro ! Ser jättemycket fram emot det. Ska bli så kul ! 
Jag och min syster åkte in till Uppsala idag och shoppade lite. Eller shoppade och shoppade. Köpte en tröja jag tänkt köpa länge ! Äntligen min läggen upp en bild sen! Sen köpte vi hem Sushi och naturgodis !.Men nu ska jag hjälpa min syster att ta fram en väska. Vi hörs. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback