Uppehåll

Bloggade inte igår. hade ingen lust och ingen tid.
Men tänkte skriva om gårdagen. Gick till skolan, var där. hela dagen med Jossan ! Världens bästa dag.
Haha gud vad vi skrattade, jag älskar dig jossan !
Sen efter skolan drog jag hem och hämtade lite saker och gick mot Jossan.
Så åkte vi in till uppsala och jag kollade när hon träsnade.
Cheerleeding. fett coolt. Sen gick vi till gränby och shoppade lite och så, mycket skratt blev det.
Haha, jossan du betyder mest ! ♥ utan dig är jag inte hel, inte ens halv !
Sen dagen idag, var också bra.. skoldagen gick väl lite segt. Men jossan gjorde min dag med rullstolen ♥
rullstolen ♥ Men jag tänkte bara berätta att bloggen KANSKE läggs ner. vi får se.
För någon vecka sen var det runt 100-120 unika läsare per dag och nu knappt 50?! vad har hänt med er ?
och min bloggfeeling är inte lika stor heller. så vi får se hur det blir med det. Men jag kommer berätta det ett tag innan isf. men ska fortsätta med spanskaläxan, 20 länder + 20 huvudstäder + typ frågeord.
Gash. men jag hör av mig. Ni får höra om min helg alldeles strax ! puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback