Nagelbad

Hej jag har precis gjort ett nagelbad. Det var jätteskönt och fräscht.
Och nu sitter jag med naglack på naglarna.

så här gör man ett nagelbad :

Du behöver:
en liten skål, vatten, olja, nagelbandskräm(eller handkräm) & en handduk
Du gör så här: Fyll skålen med varmt vatten ta sedan ner lite olja. Lägg sedan i händerna i skålen och låt dem ligga där i ca 10 min. Under tiden dem ligger där så "massera" in oljan på nageln och nagelbandet. Ta sedan upp händerna ur vattnet och torka av noga. Sedan smörjer du in nagelbandet, naglarna och hela händerna med en mjuk handkräm eller nagelbandskräm.


bilder kommer från när jag gjorde det senare ikv !

Puss



tjejer jag saknar er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback