TIDSFÖRDRIV

Ditt namn? Tilda Lörhammer 
Hur gammal är du? - 12 snart 13
Hur Lång är du? - 167 tror jag.
Spelar du något instrument? -  jag spelADE piano
Din första tanke när du vaknade imorse? - vad är det som låter ? ( det var kitty )
Vem är snyggast -  jossaaaaaaan!
Vem vet mest om dig? - Elin Sundell
Vad vill du ha just nu? - en resa
Ditt mål i livet? - leva lycklig
Rädd för? -  mördare.. :$
McDonalds eller Burgerking? - Donken!
Vad har du för skostorlek? - 38
Vill du gifta dig? - någon gång kanske
Din hårfärg? - Ljusbrunt / blont
Vad sover du i? - Trosor och tröjja
Kläder du har på dig idag? -Pyjamasbyxor och linne
Favoritmat och dryck? -  tacos, cola
Hur svarar du i telefonen hemma? - a det är tilda
Hur svarar du i mobilen? - ( det beror ju på vem det är men ) hej det är tilda
Sov du ensam inatt? - ja,
Vad gjorde du kl 08 imorse? - sov
Vad var det senaste någon sa till dig? - Godnatt
Godaste glassmaken? - Ben & jerry's
Drömmer du mardrömmar? - det händer väl
Favoritklädsel? - jeans och min amerkanska tröjja ( ny )
Favoritgodis? - ALLT
Hur många kuddar sover du med? 3
Längtar du mest efter just nu? - Felicia, sofia
Vad luktar det nu om du sniffar lite? - HAHA VA  ?
Saknar du någon just nu? - jadå
Vill du ha barn? - någon gång !
Längtar du till din nästa födelsedag? - gör jag väl,
Tycker du att du har fin dialekt? - den är väl normal  ?
Tycker du om fester? - ´Brukar inte gå på så mycket fester ?
Tycker folk du är snygg? - fråga dom ?
Har du använt någon hårprodukt idag? - neeej , helt natruligt
Vad har du för planer till helgen? - Tror jag åker till sofia, eller går på bio med mamma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback