EN TILL, TIDSFÖRDRIV

1. Vem är du? Jag vet inte
2. Ålder: 12
3. Personlighet: Oftast glad och väldigt sprallig. Skrattar mer än halva dagarna ( om jag inte är sjuk då )
4. E-post: [email protected]
Stjärntecken: Väduren
6. Jag kommer från: min mamma ?
7. Jag bor: här hemma
8. Mentalitet: Öh va ?
9. Civilstatus:Singel
10. Spel? 
11. Mac eller PC? venne
12. 1024*768 eller 800*600?: vaaaa?
13. Internet Explorer eller Netscape? Internet explorer
16. Husdjur: Kaniner, katt
17. Familj: Mamma, pappa, bror och syster
18. Kroppsdel du har mest nytta av: antagligen ögon, öron näsa och mun ?
19. Kroppsdel du tycker bäst om: stortån?!
20. Jag sover: med min katt
21. Djur jag är lik: KAMEL !
22. Tror du på något?: va?
23. Frisyr: Flät lockigt
24. Hårfärg: Blond / ljusbrun
25. Ögonfärg: Ljus blå/gråa
26. Längd: 167 . Vikt: -
28. Skostorlek: 38
 29. Gillar: Mina ärliga vänner
30. Ogillar: falska männsikor, och skitsnack
31. Favoritmat: Pommes & kyckling och bearnesåååååååååås
32. Favoritglass: BEN&JERRY'S!
33. Favoritdessert: glass :)
34. Favoritpizza: Buzola
35. Favoritdryck:jag Cola
36. Gillar du godis? JAAAAA!
37. Isåfall vilken sort? Plockgodis. :)
38. Min favoritdrink: cola
39. Min favoritfilm: Venne,
40. Min favoritdag: Fredag!!
41. Min favoritklädesplagg: Min engelskflagga tröjja
42. Min favoritbok: Ingen är så söt som du
43. Min favoritmusik: Det som ligger i min spellista :)
44. Min favoritlukt: ?
45. Min favoritblomma/planta? hahhahahahahahha 
46. Öl eller vin? jag vet inte, eftersom jag inte dricker det.
47. Liknar du en kändis? nej
48. Senast köpta skiva: haha det var ett tag sen..
49. Senast film på bio: GULLVIERS RESOR I 3D!!! :ooooo 
50. Bästa låten i världen: det finns många
51. Senast lästa bok: i taket lyser stjärnorna
52. Favoritförfattare: hahaha.
53. Skriver du dagbok? bloggar ju :)
54. Bästa årstiden: SOMMAR! och typ våren
55. Älsklingsfärg:  vit, röd och blå
56. Skulle aldrig ta på mig: sånna här jeans som är jättestora där nere vid fötterna :S
57. Vad ville du bli när du var liten? KÄNDIS
58. Blev du det? haha nej, men har mycket av livet kvar
59. Brinner för: Mina vänner och min familj och sjunga-
60. Sportbil eller familjebil? jag vet inte
61. Katt eller hund? Båda!
62. Har du nån nojja? hhaa va ?
63. Fobier? Falska människor.
64. Deppig eller glad? sjuk satte..
65. Politiskt insatt? Nä?
66. Värdesätter du ärlighet? Ja?!
67. Brukar du dra "vita lögner"?  inte vad jag vet ?
68. Är det ok med vita lögner? det beror på
69. Känner du en mytoman? va? haha
70. Har du pojkvän/flickvän? nej :) forever alone,
71. Är du kär? det är jag väl
72. Hur tidigt stiger du upp? vanligtvis till skolan , runt halv 7 
74. Vem/vilka vet mest om dig? Elin, jossan, felicia
75. Gillar du att slåss eller? ja, grrrr
76. Vad har du på dig just nu? Pyjamasbyxor och linne
77. Vad ska du göra ikväll? tv,
78. När var du senast riktigt full? aldrig varit full
79. Är du seriös? va?
80. Hur många väskor äger du? kanske 8
82. Hur många biologiska syskon har du? 2
83. Isåfall, vad heter de? victoria, oscar
84. Hur många timmar sover du per natt? jag räknar inte?
85. Vem är snyggast i världen? Jossan, sofia
86. Vad är du allergisk mot? ingenting
87. Ska du duscha idag? ja, när jag är klar här.
88. Vad är det för veckodag? Tisdag
89. Vad är det för datum idag? 7 februari
90. Vad gör du nästa år? Andas
91. Är du likgiltig? va?
92. Hårdrock eller synth? Ingenting av de
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? På "landet"
94. Har du utländska föräldrar? nej
95. Gillar du att laga mat? nja,
96. Märkeskläder eller secondhand? spelar det någon roll ?
97. Hur många par skor har du? många, men andvänder 5 just nu
98. Är du sexuellt frustrerad? Haha nej? :p
99. Vem är snällast just nu? JOSSAN !
100. Var har du ont? i magen :( .

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nej
Brutit ett ben? Nej
badat naken i havet/sjön? ahhaha ja
Hoppat Bungee Jump? nej
Ljugit för någon du tycker om? ja
Ätit en hel tårta? nej
Gjort bort dig offentligt? ja..
Haft sex med mer än två på en och samma kväll? nej
Gråtit när ett husdjur dog? Ja!
Velat försvinna? Haha vem har inte?

SENASTE
Telefonsamtalet du gjorde? Felicia
Telefonsamtalet du fick? Felicia
Personen du var med? Jossan
Roligaste grejen som hänt? mycket
Personen du smsade: Jossan
Personen du kysste: min katt <3<3<33<3<<33<<3<3<3
Du kommenterade? Vettefan
Du tillbringade natten med? katten
Du kramade? Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback