PÅVÄG HEM IGEN

Hej på er. Igår så somnade jag och Elin runt 3 & blev väckta vid 12.55. Så fixade vi oss, åt frukost och tog bussen in till stan. Elin gick till sin buss hem och jag och min syster mötte upp våran farmor. Så åkte vi till lite affärer och ätit middag. Jättemysig! Så nu är vi påväg hem igen, vet inte vad jag ska göra när jag kommer hem. Kanske ta en lång promenad med hundarna och bara rensa tankarna? Så får det nog bli. Sen ska jag städa lite i mitt rum och hos mina kaniner. Juste, jag fick hem mitt löshår igår jag beställt för en vecka sen ungefär. Nu väntar vi bara på min systers värmetång som man sätter i det med. Tror den kommer imorgon, så då får jag det isatt imorgon! Åh så skönt det ska bli med långt hår. Men snart kommer bilderna från igår upp. Puss hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback