LISTA OM MIG

Namn: Tilda Emmy Lörhammer

Ålder: 13

Längd: 1.69

Skostorlek: 38

Född: Stockholm

Bor:  Alsike

Gör just nu: Den här listan

Vad är du rädd för: Spindlar, ormar, mördare, våldtäcksmän, döden och att bli sårad.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Ingenting, men vi säger ögonen.

Det roligaste jobbet du haft: Inte haft något jobb

När grät du senast: Några dagar sen

När skrattade du senast: För ett tag sen

Vem åkte du bil med sist: Min syster igår till ica

Vad köpte du när du drog ditt kort senast? Det minns jag inte

Vem åt du mat med sist: Lunch med mamma

Vem sov du hos sist: Minns inte

Vem sov hos dig sist: Josse

Vad var du rädd för när du var liten: mörker

Vad ville du, som liten, bli när du blev stor: Känd sångare, skådespelare kanske

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: 6 kanske

Värsta smärtan du råkat ut för: Förlorat min farfar

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Mina vänner, familj och justin.

Något som gjort dig riktigt förbannad: Skitsnack och falska människor

Dold talang: Kan prata med stängd mun!! slå den ni !!

Vad finns oftast i din handväska: Plånbok och mobil

Har du någonsin tagit eller provat droger: nej

Har du piercing eller tatuering: öronen

Vilket är ditt favoritplagg: Har många

Sämsta egenskap: Lätt irreterad

Ord du använder för mycket: Fan.

Vem litar du mest på i hela världen: Sofia 

Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-3

Favoritgodis: choklaaaad!!!!

Vem ser du upp till: Ingen aning

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback