JAG LEVER

Hej, tänkte bara skriva lite om vad som har hänt som senaste dagarna.
I torsdags så spelade jag en match, vi vann med 4-0. Sen i fredags ( igår ) Städade jag mitt rum och sen så kom Emelie hit och sov över. Vi hade det grymt bra och snacka med Oscar. Sen i morse runt 11 så åkte hon hem och jag åkte mot match i Knivsta, den vann vi med 7-0. Direkt efter matchen var det bara att hoppa in i bilen mot uppsala för ännu en match. Den vann vi med 4-1. Och nu är jag sååååå himla trött. Känns som att jag ska dö vilken minut som helst. Men vi ska få främmande om 25 minuter. Våra grannar. Idag har jag verkligen skadat mig mer än vanligt haha, först får jag en spark på knät så blev hur svullen som helst och fick sätta på bandage. Men det stoppade inte mig, fortsätta spela efter ett litet tag. Sen fick jag massa sparkar på smalbenen så har typ 10 blåmärken nu.. Sen krockade jag med en motspelar och tappade andas, fyfan vad hemsk det är. Kändes som att jag skulle spy.. Sen så gled jag och skrapade upp knäet och aa, haha men det var endå skönt, känna att man gjort något idag. Så nu ska jag lyssna på lite musik och måla mina naglar, ha det bra! Puss hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback