HÅRFÖRLÄNGNING

Hej på er ! Förlåt för att jag aldrig bloggade igår men jag hade inte tid och orkade inte.
Jag hann inte med träningen igår.. + att jag hade ont i huvudet. ( tror jag fått migrän.. ) 
Men det gick över senare och då kom Josse. Vi fottade, gjorde chokladbollar haha.. och snackade skype och massa mer. Hade det jättebra! Sen idag så har vi varit ute och gått och aa gjort allt möjligt. Hon gick precis hem. 
Ikväll ska jag inte göra något speciellt. jag ska nog sätta på någon film nu, är rätt trött.. Snart får ni bild på mitt hår också. Puss hej ! 
 
och jag har verkligen världens bildbrist. åh och jag vet inte vad jag ska blogga om ? 
0 inspiration. Men jag åker ju till turkiet om 4 veckor så efter det kommer bli jävligt mycket bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback