FOTBOLLSTRÄNING & FÖRSTASKOLDAGEN

Hej ! Idag började vi ju skolan. Allt gick bra tills jag fick underskåp, seriöst. Ska jag sitta där som en jävla luffare ETT ÅR TILL?! jaja haha. Skit samma, Idag har vi inte gjort någonting typ? Först satt vi i klassen och pratade lite, sen hade vi rast och efter rasten var vi i klassen igen och pratade. Tills det var lunch. Hade rast en timme och sen träffades vi i mentorsgrupperna och skulle måla någon bild? sen fick vi gå, men då var det några på konstgräsplanen som typ spelade, så vi spelade där ett tag men sen drog jag hem. Tog det lugnt och åkte sen på träning. Det var skönt att få träna. Mycket kondition idag och skott. Imorgon så börjar vi med riktiga lektioner. Fast jag ska gå från skolan vid 12 för jag ska in till uppsala till någon sjukgymnast eftersom jag har problem med mina handleder.. :( Men nu ska jag svara på lite sms jag inte orkat svara på, ha det bra! puss hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback