DANCE UNTILL YOU DEAD

Hej! Idag har jag spelat fotbollsmatch. Vi mötte ett grymt bra lag. Men jag tyckte vi var asbra! Vi förlorade tyvärr med 1-0. Mina ben är verkligen helt slut, var ute på en powerwalk med hundarna också. Så jag ska nog sätta igång en film, sätta på mig mjukiskläder & somna. Haha, imorgon är det skola. Ska bli jobbigt men samtidigt roligt att allt blir som vanligt igen. Betyg nu då.. ojojoj, livet sätts ju typ på spel. Det är lixom den där bokstaven som gör din framtid. Dåliga betyg = Dåligt gymnasium = Dåligt jobb = Dåligt med pengar. 
Tyvärr.. Men nu ska jag nog göra en kopp te och sätta igång en film som jag skrev. Ni får ha det bra så hörs vi ! 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback