ONSDAG

Hej på er. Ska cykla nu egentligen men jag orkar inte nu. Så cyklar om 5 minuter istället. Idag har jag på mig blåa jeans, svart linne och en tjocktröjja. Idag slutar vi tio i 3. Hatar onsdagar. Imorgo tar jag ledigt ifrån en lektion. Går ifrån skolan tjugo i 2. Så missar engelskan. Jag, min syster och min mamma åker till Falkenberg och firar min moster som fyller jämt. Fast innan ska vi göra en sak som ni kommer få veta på fredag eller söndag. På fredag ska vi också gå på Ullared och själva festen är på lördag. Najs! Sen är ju alla lediga måndag och tisdag så får typ 5 dagar ledigt. Skönt. Men nu ska jag kolla på tv. Puss hej

Liten dålig outfit bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback