2011♥

Asså jag känner att jag bara vill börja gråta ?
Jag vet inte varför, det känns som att nu har man samlat på sig massor av minnen och vänner.
Och sen när nya året börjar så bara kastar man allt och tar bort och rensar så det är helt tomt så man får plats med mer. Men så är det ju inte. Man har ju kvar allt, så jag har ingenting att vara rädd för.
Men under 2011 har jag mött så många otroligt fina personer.
Viktor, Felicia, Josephine, Esther, Rebecka, Bea, Emida, Wilma, & alla tjejer i min klass och massa andra.
Sjukt underbara människor. Åh jag vill inte att 2012 ska börja, jag vet inte varför.
Men jag ska se till att 2012 blir det bästa året av dom alla.
SÅ SKA DET BLI. SÅ MÅSTE DET BLI.
Jag ska få honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback